Πεζοπορική – Ορειβατική εκδρομή στο Χελμό
Ο «Πεζοπορικός Ορειβατικός Σύλλογος Πετρούπολης» την Κυριακή 19 Νοεμβρίου θα πραγματοποιήσει Πεζοπορική – Ορειβατική εκδρομή στο Χελμό. Το πρόγραμμα έχει ως εξής: Συνάντηση στην πλατεία Ηρώ στις 6:30 και αναχώρηση στις 6:45. Θα πραγματοποιηθούν δύο διαδρομές (μία μεγάλη και μία μικρή) οι οποίες θα ξεκινήσουν από το χιονοδρομικό κέντρο των Καλαβρύτων και θα επιστρέψουν σε αυτό από την ίδια διαδρομή.…




